19 December 2011

hujan menyebabkan banjir..

ASSALAMUALAIKUM
pada hari ni aku nak cakap cket..
belakang umah aku ni da banjir sikit..
tapi,ada juga umah jiran2 aku yang dah banji..
kesian diowang sume..
kalau time2 banjir ni mesti 
orang yang paling gembira sekali adalah 
KANAK-KANAK
tak kira waktu diorang la yang
paling rajin sekali kalau suroh pegi 
main air..

Andai aku ni kanak kanak aku mesti main air
(mmg kanak2 pon)tapi
umah aku x banjir agi camne nak men air..

aku harap umah au x bnjir walaupun
aku ase sronok lau dapat  men air..

BANJIR... 
kalau banjir yang x bestnya adalah bila nak 
kemas umah..
abes sakit2 badan..sian badan ku..

sampai kat sini je la dulu citer aku..
tgn pon da lenguh..
BYE BLOG!!! 

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum...tolonglah tinggalkan comment..kalau x boleh 10 satu pon jadilah..INGAT!!!comment anda amat dihargai..